torsdag 11 juli 2013

Lite olika grejer

Det har hänt en hel del bra grejer sen sist. Jag har till exempel shoppat iPad och ett gäng klänningar. Alltihop i färgen rosa. Ja, även iPaden fick rosa utstyrsel. Bra, tycker jag.
En annan bra grej är att jag har varit lite ledig.

Vi har bland annat hängt på camping, utan att för den skull ha campat (vi tog in på hotell, camping är inget för oss). (Om jag ska förtydliga: vi är för bekväma och lata för att campa, men det är trevligt att hälsa på folk som campar, då får man liksom lite campingkänsla utan att behöva göra nånting).


Hej!


Och vi har även gjort en utflykt till Sandhamn. Jag kan tänka mig att äga en sommarstuga här. Ja, tack.

Stjärnor! (?)

En som gillar att äta pannkakor på restaurang.




Och jag fick äran att bära två stora stenar som i upphittarens ögon var väldigt värdefulla och vackra.








Sen frös vi, så då tog vi båten hem igen.

Idag åkte vi till Kafé Sjöstugan. Dit borde ni åka om ni är fikasugna. Ett tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord