tisdag 21 januari 2014

Två nya saker

Jag har köpt två väldigt bra saker.
Konsumtion. Jag vet. Men ibland så...
Först: en väldigt fin filt, gjord i Mexico, köpt från mexfiltar.se (som min kompis Klas nyss startat). Den är perfekt och stor och varm och snygg. Jag valde, efter lite velande, en med brun botten.
Om ni tycker att jag ser trött ut på bilden beror det på att jag är trött. Av olika anledningar. 

Andra grejen som jag köpt har inte kommit än. Men jag längtar!
Det är en bok om hur man gör blommor av papper. Levande blommor är såklart bättre, men tänk vad mycket man kan göra med pappersblommor! Girlanger, diadem, paketdekorationer och så vidare och så vidare. Och att göra pappersblommor är en perfekt bot mot viss sorts trötthet.

Hejsålänge.


1 kommentar:

  1. Filten ser supermysig ut och oj, så roligt att pyssla fram lite blommor!

    SvaraRadera

Lämna några små ord