söndag 18 december 2011

Andas utomhus

rutig klänning
En hektisk helg. Och nu sitter jag här med huvudvärk.
Som det så lätt blir efter stress.
Nu försöker jag att andas ordentligt. Dricka mycket vatten och sänka axlarna.
Jag längtar efter att hinna vara utomhus mer. Där är det så mycket lättare att ta djupa andetag.
Där får lungorna det utrymme de behöver. Där känner man sig aldrig instängd.
rutig klänning
Klänningen kommer från Lovelychaos.se, men från början från MQ. Skärpet kommer också från Lovely chaos. Halsbandet fick jag av Fredrik, när vi ganska nyss hade blivit tillsammans. Det gnistrar och glimmar och passar fint i juletid.

3 kommentarer:

  1. jätte söt klänning, kram

    SvaraRadera
  2. Det här har inget med klänningen att göra direkt, men tack för det fina julkortet! Jag är helt oförberedd på julen i år. Jag har varit så upptagen med annat, både handgripligen och i tanken, att jag helt glömt bort allt man brukar göra innan jul. Som att skicka julkort till exempel. Så jag säger det här istället: God Jul!

    SvaraRadera

Lämna några små ord