tisdag 13 december 2011

Småsaker

knappar
Jag tycker att knappar - det kan man inte ha för många av.
Speciellt om man har dem i en fin burk.
Som ens mamma köpt.
Jag har drygt en miljon småprylar, som liksom fyller upp vårt ganska lilla hem till...bredden.
Så jag skulle tro att det kommer att bli luftigare här när jag kan fylla butikens alla vrår med... alla dessa småprylar. Inte sälja, nä, jag kan ju inte sälja alla mina småprylar. Men jag kan nog stuva undan dem där, i butiken. Då kanske vi faktiskt kommer att kunna röra oss här, gå runt utan att slå tårna i... alla småsaker.
fin burk

2 kommentarer:

  1. Det var en väldans fin burk! Och jag älskar också knappar, när jag var liten brukade jag sitta med mammas knappburk och leka med de där knapparna i en halv evighet.

    SvaraRadera
  2. Svar Regnsjuk:
    en fin lek <3
    Hoppas att du har en fin luciadag. KRAM

    SvaraRadera

Lämna några små ord