söndag 4 mars 2012

En trött söndag

Jag har varit trött idag. Efter en hektisk vecka med hjärnan full av "jag får inte glömma det här och det här och det här".
Så idag tog vi det lugnt.
Åt frukost. Såklart.


Kanske blir ni trötta på mina frukostbilder, men frukost är ju min favoritmat, så ni får stå ut. Det gröna äpplet är inte mitt, det är Moses. Jag kan inte äta gröna äpplen.

Sen åkte vi till Edsviken och fikade såklart. Bredvid har de ett motorcykelmuseum som vissa (Mose) är väldigt förtjust i. Mose fick gå in en liten bit och kolla utan och betala. Hemskt snällt av museumkillen!


Hej hej! (kan ju tillägga att tavlan bakom oss är någon slags konst som jag inte förstår mig på).



Och innan vi for hem igen tog vi en liten promenad. Jag förbjöd oss att gå ut på isen. Jag litar aldrig på isar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord