fredag 11 februari 2011

5 fina februarisaker

Jag försöker att inte shoppa så mycket nytt, men det skadar ju inte att titta lite och inspireras till att tillverka eget eller köpa liknande på loppis... Och man kan ju alltid önska sig i födelsedagspresent ;)

asos kjol

Allahjärtansdag-kjol från Asos.
batteriburk
Trevlig burk att lägga använda batterier i. Batterier har ju en tendens att hamna lite överallt... Och den här ser lite retro ut tycker jag. Från roligaprylar.se.

Dr. Martens

Kängor från Dr. Martens. Har drömt om ett sånt här par ganska länge nu. Mitt förra par, som jag ägde för väldigt länge sedan, använde jag varenda dag. Tills de gick sönder.

påslakan h&m
 Finaste körsbärspåslakanet från h&m home.
sittpuff lagerhaus
Och en fantastiskt färgglad sittpuff från Lagerhaus. Skulle passa utmärkt tillsammans med Fredriks nya (dröm)idé om projektor och duk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord