onsdag 4 januari 2012

En vägg och en kaffe


Hej hej. Här sitter jag och dricker min allra första kaffe i butikslokalen. Värt att dokumenteras tycker jag.
I kväll har jag och min lillebror byggt en vägg till provrummet. Eller... min bror har byggt och jag har stått och tittat på. Duktig är han och väggen blev fasligt bra.
Tack Aron! Din hjälp är guld!

Det blir en hel del butikstjat här just nu, men det får ni nog stå ut med (förlåt). Jag varken gör eller tänker på så mycket annat nu för tiden.

(Haha, någon på facebook har anmält den här bloggen som stötande. Så himla jobbig är jag väl inte? Och om någon nu skulle tycka det är det väl bara att  sluta läsa och sluta gilla sidan på facebook. Ja, ja, kanske är det någon som har klickat på fel knapp. Eller inte...
I vilket fall som helst så krånglar typ allt som har med bloggen att göra på grund av den där anmälan. Men det ordnar väl sig, antar jag.)

Hoppas att ni har haft en riktigt fin onsdag. Kram

8 kommentarer:

  1. Men är det sant? Det måste väl nästan vara en feltryckning - en mindre stötande blogg än din kan man väl inte hitta?

    (Jag tycker för övrigt att butikspratet är fantastiskt intressant. Sådetså!)

    SvaraRadera
  2. hurra för alla butiksframsteg! vad blir det för tattoo? :) och vad knasigt med den där anmälan! hoppas det ordnar till sig.

    SvaraRadera
  3. Allt butiksprat är jättekul! Så spännande att du ska öppna en egen affär, tycker jag iallafall och vill gärna höra allt om det!
    (hej föresten, är en ganska ny läsare, men lite trög på att kommentera, hehe)

    SvaraRadera
  4. sv; Tack så mycket! Jättekul att du gillar dem!

    Promarkers är en slags tuschpenna, men den flyter ihop medan den är blöt så man kan få stora ytor i samma färg utan skarvar. Sedan kan man få mörkare nyanser när man lägger flera lager med torkad färg. Jag har bara gjort dom två teckningarna så jag vet inte riktigt hur jag gör :) testar mig fram än så länge :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. det är väldigt roligt med butiksprat! mer mer.
    det är så spännande att följa hur butiken växer fram

    SvaraRadera
  6. Instämmer med övriga, det är superkul att läsa om butiken! Skriv gärna mer..
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. men det var det märkligaste jag hört.! hurdå stötande??? och himla mycket grattis alltså *+*+***

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  8. Svar:
    Regnsjuk:kram o tack fina du!
    Killmamman: ang. tattoo - jag har inte bestämt mig. Velar. Bådar inte gott, lär väl aldrig bestämma mig :)
    Luxxie: välkommen hit :) Och tack för dina snälla ord!
    Linea: tusen tackkramar
    Jenny: tack! saknar dig! vi ses alldeles för sällan!
    Lycke: tack rara du.

    SvaraRadera

Lämna några små ord