onsdag 16 mars 2011

Nytt på Lovelychaos.se

Nu finns det en hel massa nytt på lovelychaos.se. Och mer kommer i slutet av veckan!
Mina fem favoriter bland dagens nyheter:
Vitprickig kjol - tyget är så himla skönt och vidden på kjolen är fantastisk. Jag skulle ha en tyllkjol under och känna mig som en prinsessa.
STINAS skötväska - jag älskar de handsydda skötväskorna och vill egentligen ha en egen. Inklusive bebis! Väskorna är helt handgjorda - till och med bärhandtagen i trä är handmålade. Dessutom är de väldans slitstarka och kan användas till bebis efter bebis efter bebis...
Skir sommarklänning - så blank och len att man nog aldrig vill ta av sig den. Älskar den röda färgen!
Lila handväska - helt ny liten och smidig handväska med lång axelrem. Älskar långa axelremmar - blir galen på väskor vars axelremmar inte går att trä över huvudet.
Guldbrun blus - superroliga detaljer och finfina ärmar. Dessutom glittrar den sådär lite lagom mycket.

skötväska av STINA


News at lovelychaos.se - these are my five favourites today

1 kommentar:

  1. åh vilken fin! synd att jag inte har ett barn att byta blöjor på.

    SvaraRadera

Lämna några små ord