tisdag 1 mars 2011

Tisdagsfint

blue valentine
fina gula saker
Man kan behöva en hel del tisdagsfint att titta på, tycker jag. För tisdagar är nog den sämsta dagen. Iallafall den här tisdagen. Alldeles grå och sorglig på nåt vis.
Mina tisdagsfina saker:
Filmen Blue Valentine. Å så fin och så sorlig och så sann. Himla himla bra helt enkelt. Min favo just nu.
Klänning med fjädrar från Spotted Moth. Älskar färgen, älskar fjädrarna!
Skojigt cykelhalsband från Pryldesign. Liksom som en hälsning att cykelvägarna snart är fria från slask och snö och is.
Kameraväska från Jototes. Snart är den min! Fick den egentligen i julklapp, men den har varit slut så länge. Längtar och väntar!
Broderad tavla (att brodera på egen hand) från Fuldesign. Deras saker är hur roliga som helst! Just det här citatet är mitt bästa just nu. Så himla sant. Och svenskt på nåt vis.

1 kommentar:

Lämna några små ord