tisdag 8 mars 2011

Små etiketter

lovely chaos
pristags
Idag har jag skrivit ut små etiketter, eller pricetags, som ska hänga på kläderna. De blev ganska enkla, men enkelt behöver inte vara helt fel, tänker jag.
Och så är jag så glad att butiken har hoppat igång och att den äntligen verkar fungera. Den känns precis så hemmagjord som den är. Såklart går det inte att tävla med de flashiga och superproffsiga butikerna, men det är ju inte meningen heller. Jag tänker att butiken känns lite mer hemtrevlig när inte allt är superdupermodernt. Eller så intalar jag mig bara det för att jag inte har råd att hyra in proffs eller köpa dyr fotoutrustning. Hur som helst är det hur kul som helst.
Nu ska jag packa mina allra första ordrar.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord