fredag 18 november 2011

Iriskatten


Jag hittade den här bilden när jag gick igenom gamla foton häromdagen.
Hon är så himla lustig den där katten, ska liksom vara med no matter what. Då. Och nu.
Lägga sig mitt på leksakerna. Rulla ihop sig mitt på bilmattan. Sätta tassarna på ens fötter för att man inte ska gå.
Mose drar och sliter i henne, säger att "men ååå Ijis, jag leker här, flytta på dig".
Tror ni hon bryr sig?
ps. Här är han sisådär 9 månader, min lilla älsklingsunge. Längesen känns det som.

2 kommentarer:

  1. haha vilken modig katt! min katt skyr henry som pesten, tycker att han är helläskig :)

    tusen tack för din jättefina kommentar! tar gärna en fika framöver när jag samlat ihop mig lite grann. kram!

    SvaraRadera
  2. Vi har också en såndär katt som ska vara mitt i. Hon har förvånat mig gång efter gång, för från början var hon inte särskilt snäll. Eller man kanske snarare ska säga att hon var bestämd. Var det inte på hennes sätt sa hon ifrån med både klor och tänder. Men aldrig att hon rört barnen, och den stora har verkligen vara nära att slita pälsen av henne när han var mindre innan man hunnit lossa de små händerna. Mysig bild förresten!

    SvaraRadera

Lämna några små ord