lördag 5 november 2011

Veckans summering


VECKANS...
fynd:  klänningar, blusar och kjolar till butiken. Massor!
dröm: ibland drömmer jag om en kompanjon, någon att dela företaget med. Ibland är det så svårt att behöva ta alla beslut helt själv.
filmer:  Sista Harry Potter. Gillade och blev sugen på att läsa böckerna.
läsning: Family Living och Vetlanda-Posten.
ljud: Sofie Zelmani under promenaden idag. Annars en hel del Emil i Lönneberga och Luftens hjältar på kasettband.
vill ha: lite mer tro på mig själv.
mat: blomkålsgratäng. Jag älskar blomkål!
händelse:  resan till Småland, till skogen, till tystnaden.
plats: hos mamma och pappa.
finaste:  tanten som bjöd Mose och mig på storslaget fika. En tant som vi inte ens kände. Måste skriva ett kort till henne och tacka!
tråkigaste: att tiden går alldeles för fort.
roligaste: när Mose sjöng "jag vill festa, jag vill festa" högt på tåget.
känsla: lite apatisk emellanåt. Blir det ibland, men det går oftast över ganska fort som tur är. Allra allra oftast är jag upp ner, upp ner och så vidare.
jobb: butiksinredningen fyller mitt huvud. Måste vara kreativ och påhittig, för dyr inredning har jag inte råd med.
kläder:  mina trasiga jeans som jag lyckades laga. Jippi!

1 kommentar:

Lämna några små ord