fredag 15 juli 2011

Fredagsmiddag

outfit_pink dress
Vi blev bjudna på middag ikväll. Massor av mat och fina vänner.
Jag hade på mig det här:
Rosa klänning från Carlings.
Rosa Converse från en second hand-butik i Berlin.
Träörhängen från Glitter, har jag för mig.
Armband från New Yorker.
Väskan är supergammal men jag älskar den. Tyvärr har dragkedjan gått sönder, men jag får väl ta och sy dit en ny någon gång...


Emeli_Mose
Mose:"mamma, jag håller fingret såhär så ser det ut som jag pillar i näsan".

Nu ska jag packa för imorgon åker vi till Småland.
Men vi hörs säkert därifrån kan jag tänka mig.

Today's outfit: Dress from Carlings.

2 kommentarer:

  1. Välkomna till Småland.
    Ninja och Iris blir säkert glada och vi andra blir ännu mer glada att ni kommer. Ses. Kram

    SvaraRadera

Lämna några små ord