tisdag 5 juli 2011

Om att ha internetsemester

Internet är inte vad det borde vara i just den här stugan på västkusten, så bloggandet blir tyvärr lite mer sporadiskt.
Jag kan förtälja att hit åker man för att äta skaldjur och fisk och sånt, inte för att man är vegetarian. Det har blivit en hel del barnpannkakor med sylt och grädde. Men jag har havsutsikt från "min" balkong, så jag ska inte klaga.
Dessutom har jag hållit i en liten söt manet idag (ni ska få se den på bild en annan dag), vilket inte tillhör vardagen för en som bor på östkusten.
God natt

2 kommentarer:

  1. Det är nog bra att vila lite från internet ibland. Ha det så skönt!

    SvaraRadera
  2. Men gud vilken fin blogg du har!! Hittade hit via Fifi och Chronic Bitchface inlägget. Nu ska jag ta mig en ordentlig tur runt i bloggen. Ha en skön semester!

    SvaraRadera

Lämna några små ord