söndag 2 oktober 2011

Söndagssummering


VECKANS...
fynd:  jag hittade ett par ursnygga skor på Wedins som jag tänkte betala med ett presentkort. Men tjejerna i butiken hade "ingen aaaning om hur man betalar med presentkort", så efter många om och men och suck från mig fick jag gå därifrån utan skor. Suck. Alltså inget fynd alls egentligen.
dröm: jag drömmer om en stor spegel som jag ska hänga på en av väggarna i butiken. En spegel med guldram.
filmer:  Toy Story 3.
läsning: skatteverkets broschyrer om moms och bokföring. Tjoho!
ljud: Idolskval.
vill ha: pengar. Lite ont om dem just nu.
mat: klementiner. Massor av klementiner.
händelse:  sushi med fin vän i Årsta. Gillar spontanträffar.
plats: mitt förråd. Spenderade hela lördagskvällen där. Hahaha.
finaste:  skorna som jag fick lämna kvar i skobutiken. Suck.
tråkigaste: Wedins personal. Totalt okompetenta. Och inte särskilt trevliga.
roligaste: inget särskilt tror jag.
känsla: pigg och glad.
jobb: sytt velourbokstäver - hur kul som helst!
kläder:  klänning.
Bilden: finaste ungen på en Stockholmstrappa. Idag.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jag tycker de kunde gett dig skorna.Så konstigt att de inte kan sitt jobb och har de ingen att fråga eller ringa?
    Ok. Ha en fin vecka.Kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord