söndag 4 maj 2014

Grillpremiär

Nej, jag har inte så mycket att säga, men vill ändå säga det jag har att säga.
Som att vi hade grillpremiär 2014 igår. Hurra! Det var svinkallt, men sällskapet var perfekt, glöden varm och magarna blev mätta. Bättre kan det ju knappt inte bli. Det kan ju tilläggas att vi avslutade med grillad banan med choklad i! Själva grillen kom inte med i bild, däremot en svettig fotbollsspelare (resten av folket ville inte fotograferas, än minde hamna här...).

image

image

Annars... funderar jag en hel del på mitt företag som inte finns mer. Det blev bara en massa krux nu när jag inte säljer något längre och är anställd på annat håll. Jag funderar på om jag borde dra igång på deltid igen och på vad jag i så fall skulle göra. Drömmen vore ju att vara två, så att man slapp vara ensam med allt. 
Vi får se hur det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord