fredag 30 september 2011

Dockhus

Mose älskar dockhus, men har tyvärr inget eget.
Han gillar att flytta runt på sakerna där inne, öppna och stänga dörrar, låta gubbarna får vandra runt genom rummen.
Jag tänker att man skulle kunna göra ett själv och ännu mer inspirerad blev jag när jag hittade de här två. Fina, eller hur!? Inte som vanliga dockhus, men ändå tjusiga på nåt vis.
Dolls House

Källor: 1, 2

Nu är det helg och jag ska äta godis. Det ni!
ps. på måndag startar pysselbloggen som jag pratade om häromdagen. jag håller tummarna för att ni ska gilla den!

1 kommentar:

  1. Raring! Kom på att jag glömde svara ang. vintagemässan! Jag var där båda dagarna :) vad synd att vi inte sågs. Kanske kan ta en fika nästa gång jag kommer till storstan? Kram till dig sötnöt

    SvaraRadera

Lämna några små ord