torsdag 22 september 2011

Gråaste onsdagen någonsin

Igår var det så grått.
Vi lånade ljudböcker på biblioteket (Alfons Åberg) och la oss i soffan och lyssnade medan regnet smattrade.
Till mellanmål åt vi refreshers.
refreshers
Och till kvällsmat åt vi jordgubbar och vindruvor.
jordgubbar_vindruvor
För att vi kan, för att vi vill.
Sen tränade Mose jag en kvart med Paulo Roberto. Mose påstod att han gjorde bättre armhävningar än jag. Och jag sa inte emot...
På riktigt allvar kan jag rekommendera boken (ja, det är en träningsbok, Paulo Roberto var inte hemma hos oss om någon fick för sig det).
Nu sitter jag här med träningsvärk ungefär överallt. Till och med i revbenen.

2 kommentarer:

  1. Niklas kör också den träningen. Jag har tänkt att börja när jag har tränat "vanligt" ett tag, men jag har svårt att få rutin på träningen, så det har inte blivit av än…

    Jordgubbar passar nog som allra bäst en grå onsdag!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jag har inte kommit längre än till promenader. Det är så underbart att bara gå och gå. Tankarna flyger hit och dit. Funderar och löser ett och annat problem. Men visst skulle andra muskler också behöva aktiveras.
    Kanske skulle jag kunna komma i gång om jag fick lite mera energi och visning av nyttiga rörelser. Kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord