torsdag 1 september 2011

Frukost i morgonsol / eller jag menar i regn

frukost
Dagens frukost intogs på finaste servisen.
Vi fick den av mina bröder när vi gifte oss.
marmeladsmörgås
breakfast
Här kan ni läsa om hur man gör just den här marmeladen.

Idag har jag åkt fram och tillbaka till mitt nya förråd, som jag faktiskt har förälskat mig lite i.
Tänk att ha en plats dit man kan åka med alla saker som ligger och skräpar. En plats fullproppad med bra-att-ha-saker som man bara behöver se när man har lust eller måste.
Jag har staplat kartonger på höjden. Och då menar jag verkligen på höjden.
Man betalar nämligen för kvadratmetrarna på golvet, inte för höjden. Så mitt förråd är minilitet men jättehögt.
Det ska bli intressant att se hur det går när jag måste ha tag på just den där blommiga kjolen som troligtvis ligger längst ner i den där kartongen som står underst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord