söndag 4 september 2011

Söndagssummering

barnkalas
Helgen har varit allt annat än lugn, så det får bli en lördagssummering idag istället.
VECKANS...
fynd:  svinbillig mozarellaost. Älskar mozarellaost, så jag köpte 6 paket!
dröm: jag drömmer om ett välstädat hus. Ett hus som städar sig själv.
filmer:  Jane Eyre, igen. Den var bättre den här gången. X-men: First Class (okej) och Thor (dålig!).
läsning: Alfons Åberg.
ljud: morgonpasset i p3 och radiokorrespondenterna i p1.
vill ha:  en snygg höstjacka.
mat: som sagt, mozarellaost.
händelse: jag har hyrt ett förråd. Det bästa jag gjort på länge!
plats: badhuset.
finaste: trist att prata om väder, men helgens väder har varit strålande! Som sommar.
tråkigaste: känner mig pank (som vanligt).
roligaste: var och kollade på min blivande butikslokal och husfasaden är klar. Finfint!
känsla: nervös.
jobb: burit kartonger hela veckan och fått starka armar.
kläder: längtar efter en helt ny garderob. Usch så trött jag är på mina gamla trasor.
ps. bilden är från dagens fina barnkalas.

1 kommentar:

  1. kolla denna annonsen! http://www.blocket.se/vi/35868919.htm
    tänkte på dig.

    SvaraRadera

Lämna några små ord