onsdag 27 april 2011

30 before 31

Jag gillar listor, så varför inte göra en födelsedagslista!? Allting fungerar mycket bättre om man sätter upp mål i livet, tycker jag. Små mål, stora mål, mål som är inom synhåll, mål som man kanske aldrig når. Drömmar och önskningar som liksom driver en framåt. Fredrik och jag brukar skriva nyårslistor - vi skriver ner sånt som vi vill göra under året. Nu har jag skrivit ner 30 saker som jag vill göra före jag fyller 31. Flera av dem kommer jag att fixa, andra kanske jag får skjuta på framtiden. Men hur som helst så peppar de!
xo Emeli

6 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin lista. Nu blev jag lite inspirerad till att göra en egen... :D

    SvaraRadera
  2. Jag är också en riktig list-människa! Alltid skoj att ha något att bocka av så man känner att man kommer någon vart :) Hoppas du kan bocka av allt innan 31!

    SvaraRadera
  3. åh, fina du, jag blev så glad av din länkning :) och en sån himla bra lista, med väldigt bra punkter.

    SvaraRadera
  4. Finaste Emeli. Jag vill börja med att säga grattis i efterskott. Sedan vill jag tacka för alla dina rara ord som alltid väntar på mig. De värmer så när allt är svårt. Tack och jättestor kram

    SvaraRadera
  5. mycket bra lista! men punkt 5 där lät lite flytande... :)

    SvaraRadera
  6. Hej. Min lista gäller bara en dag. Måla källarfoten på framsidan. Gäller endast i dag. Jag vill bli klar med detta, så behöver jag inte tänka på det mer. Snart ska jag sätta i gång.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna några små ord