måndag 18 april 2011

Värme och monster

Hot
Kolla, nästan 29 plusgrader i vår trädgård! En dag som denna skulle man ha ett utomhusjobb, typ trädgårdsmästare.
Jag läste om en ny bok i dn idag. Jag ska läsa den och om den är bra ska jag ge den till alla jag känner. Böcker är oerhört bra propaganda. Om man får folk att verkligen läsa böckerna som man ger dem.
Boken heter Äta djur och är skriven av Jonathan Safran Foer. En fackbok om monstret köttindustrin, om det verkligen kan vara rätt att äta djur idag. Jag håller tummarna för att den är bra och smart, att den inte bara innehåller en massa skrämsel och äckel, för sånt glömmer folk efter en vecka eller så.

1 kommentar:

  1. Läste lite om boken nu, och det låter ju intressant/förskräckligt. Jag läser ju typ en bok om året, så det är efter moget övervägande man väljer sina böcker. Du får återkomma med en recension när du läst den!

    För övrigt borde jag kommentera bloggen betydligt oftare. Mycket fint och kul!

    SvaraRadera

Lämna några små ord