torsdag 7 april 2011

Nostalgifynd

Klädbytardagar idag. Fullt med folk. Svettigt och rörigt, men jag fyndar alltid. En hel hög med fina barnkläder och så de här finfina sakerna:
Fynd
Nostalgifynd
En pryl från förr. Det var väl sånthär vi pysslade med innan dataspelen kom har jag för mig. Nu har vi kollat på Karl-Alfred, nån amerikansk tecknad seriebjörn och gamla zorro-bilder. 25 spänn för en hel massa skoj.
Shows
Ett par illgula skor för 10 kronor. Ett kap helt enkelt.
Jaha, det var den bytardagen det.
Nu ska jag packa, för imorgon bär det av till Dublin. Tjoho!

4 kommentarer:

  1. Åh jag blev avundsjuk på alltihop tror jag. Både kameraprylen (jag ville alltid ha en sån när jag var liten men fick aldrig någon. Så ledsamt.) och skorna, herregud, skorna! Så himla fina. Och Dublin. Dublin. Åh. Jag var där 2007. Fantastiska stad. Busschaufförerna sjöng irländska folkvisor och jag lyckades pricka in årets enda 3 soldagar eller så. Hälsa från mig!

    SvaraRadera
  2. kamerapylen (vad tusan heter den igen...) ÄLSKADE jag när jag var liten ohh så fantastiskt kul det var!

    SvaraRadera
  3. haha, nej, vad kul med den där kamerasaken! jag hade glömt att de fanns :)

    SvaraRadera
  4. http://sv.wikipedia.org/wiki/View-Master

    SvaraRadera

Lämna några små ord