tisdag 26 april 2011

Alvars dopdag

Mose framför kyrkan
På påskdagen döptes Alvar, Moses kusin. Och jag fick den stora äran att bli fadder. Känns fint.
I just den här kyrkan gifte vi oss, Fredrik och jag. Då var det november, kallt och regnigt. Men på dopdagen var det varmt och soligt och inga moln och alla var väldigt glada.
Alvars dop
 Alvar hade den finaste dopklänningen.
Emeli
 Själv fick jag bära saker åt alla möjliga.
vintageklänning från lovelychaos.se
 Jag hade på mig en fransk vintageklänning från lovelychaos.se, såklart.
trädgårdssol
Efteråt fick vi massor av god mat och det var så varmt att man till och med kunde ta av sig strumpbyxorna. På bilden: jag, Stina med liten bebis i magen och en liten Elsa bredvid.
Elsa & Aron
Elsa satt i Arons knä medan doppresenterna öppnades.
Ååå vilken fin dopdag!

3 kommentarer:

  1. vilken fin dag det ser ut att ha varit! och vad fin du var i klänningen :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klänning du hade på dig, ser så somrigt ut :D
    Visst var filten underbar, kul att du uppskattade inlägget!

    SvaraRadera
  3. Det var en underbart fin dag. Kram

    SvaraRadera

Lämna några små ord