torsdag 19 maj 2011

De där tankarna och så lite reklam

Efter fyra timmars sömn har jag inte blivit ett dugg klokare. Varför snurrar tankarna i ett virrvarr om nätterna? Ingenting blir ju ändå färdigtänkt, klarare eller utrett.

Häromveckan gjorde jag några reklamblad som jag tapetserar stan med. Eller, jag har planerat att tapetsera stan. Måste bara hitta alla de där anslagstavlorna.
lovely chaos postcard
lovely chaos
Ikväll är det visning på ett hus som jag vill ha. Ett radhus. Men jag får nog välja just nu. Butik vs Större boende. Folk har väl bott trångt i alla tider. Det ska nog gå bra ett tag till. Eller?

Om ni skulle vilja skriva ut och sätta upp eller ge bort en liten lovely chaos-lapp kan ni klicka på småbilderna här nedanför. Då  kommer ni till orginalstorlek. Där kan ni även dela med er av bilderna lite mer modernt, typ twitter, facebook och sånt.

Lovely chaos
Lovely chaos




I didn't sleep much last night. My mind is full of unorganised thoughts.

I'm promoting Lovely chaos with some flyers and postcards <3 Click on the small images and you'll get the original sizes. Share the lovely chaos

3 kommentarer:

  1. Ja, folk har väl bott trångt i alla tider. När jag tycker att vårt hus är lite litet (vet att du nog tänker att jag inte ska klaga...) brukar jag tänka på att våra 4 rok varit ett tvåfamiljshus, och att de som bodde där uppe fick gå ner till familjen under för att bada... Då känns det lite bättre =)

    Lycka till med lokal och allt!
    Kram Hanna A.

    SvaraRadera
  2. usch, undrar också varför alla tankar jämt ska snurra runt om nätterna...
    och varför jag plötsligt blir så döspigg om kvällarna när man kunde varit det på dagen istället. suck.

    härlig blogg du har iallafall, så fint här! :)

    SvaraRadera
  3. vilka fina flygblad! hoppas det blir lyckat! var huset bra?

    SvaraRadera

Lämna några små ord