tisdag 10 maj 2011

Nytt på Lovelychaos.se / färgglatt

Massor av nyheter på lovelychaos.se idag! Och mer kommer inom kort.
Här är fem av mina favoriter bland allt som kommit in idag:
linne
Supersött linne från Polarn o. Pyret. Jag älskar mönstret! Och att det passar både tjejer och killar.
yellow skirt
Rolig neongul jeanskjol. Färgen är perfekt i sommar.
striped blouse
Somrig vit- och svartrandig blus. Mönstret är fantasifullt och ränderna oväntade.
yellow sweater
Gul är definitivt min bästa sommarfärg just nu. Om inte min man hade varit så lång skulle jag köpt den här luvtröjan till honom.
green lace blouse
En urfin grön spetsblus. Vore kul att testa med bara bikini under.
Annars är det ju supervarmt, så nu får det nog bli en glass. Hej svejs så länge.

New clothes at lovelychaos.se! Yay. Here are five of my favourites at the moment. A funny tank top, a bright yellow jeans skirt, a black and white summer blouse, a marigold/yellow hood and a green lace blouse. Love them all. Check out other new stuff at lovelychaos.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord