söndag 29 maj 2011

Söndagens fina / gult

Jag har aldrig varit särskilt överförtjust i gult... förrän nu. Gul är absolut den bästa sommarfärgen! Så här kommer 10 söndagsgula med lite inslag av orange och andra finfina färger. Heja färg!
Supersöt liten barnservis från The Young team på Etsy. En sån' här skulle jag vilja ha till mina egna kafferep!
Snygg och cool lampa från ModCloth. Den här lampan borde stå i vårt vardagsrum... Förresten så har ModCloth ungefär en miljon fina saker och kläder.
Stor gul kofta till finklänningen och tunna strumpbyxorna. Förtjusande! Både koftan och klänningen kommer från Asian iCandy, som är en helt underbar butik. Jag vill ha ungefär alla klänningar i deras shop.
Illgula hörlurar från Tshirt store. Vill man synas ska man absolut ha de här. Kanske kan jag måla mina gamla?
Det här hårbandet från Urban Outfitters är underbart! Det är faktiskt väldigt lätt att hitta billiga plast- och sidenblommor på loppisar och sen borde det väl inte vara så krångligt att fixa sig ett eget sommarhårband! Jag ska absolut testa!
Häftigt halsband från Bueno Bueno. Deras smycken är formade som nycklar. När man beställer får man välja valfri text till sitt smycke. Snyggt värre!
Three potato four har nog världens finaste prylar! Kolla till exempel in skrivmaskinen och telefonen!
En gul tajt kjol med ett långt vitt linne som nästan går ända ner till kjolkanten är nog min grej i sommar. De här fina kommer från Melba.
Jag vet, de här glasunderläggen från Spotted Moth är inte bara gula, men ändå väldigt fina. Vårt bord hade nog tyckt om ett par trestycken när det var nytt, men nu är det liksom för sent. Får bli till nästa bord...
Den här barnklänningen från Green Dandelion är underbar och jag skulle gärna ha en själv om den kom i större storlekar.
Det var veckans Söndagsfina. Hoppas att ni tyckte om dem lika mycket som jag!

Imorgon börjar en ny jobbvecka. På tisdag ska jag kolla på änu en butikslokal. Hoppas hoppas hoppas!

This Sunday's lovely things. I hope you like the as much as I do!
xo Emeli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord