torsdag 12 maj 2011

Lunch med lillebror

lunch with Aron
Min yngsta lillebror Aron och jag bestämde oss för att ta en lunch idag. Om ni åker förbi Rotebro en torsdag tycker jag absolut att ni ska kika in i Rotebrokyrkan! Där finns hembakade pajer, nybakt bröd, massor av sallad, supergoda efterrättspajer och kaffe. För sisådär 50 spänn. Och snälla tanter som fixar och bakar och står i. Hit går alla föräldralediga, pensionärer och så jag då, som brukar ta torsdagslunchen här. Dagen till ära kunde vi sitta utomhus.
my outfit
Jag hade på mig min randiga kjol från Cubus, vitt linne från Carlings, vita armband från Lovely chaos och röda träskor från Inga from Sweden.
Aron
Här är min yngsta lillebror med sin nya iPhone.

4 kommentarer:

  1. härligt det låter och aron har skaffat en jättesnygg tatuering tycker jag och sibbe!

    SvaraRadera
  2. svar på finn fem djur: det går alltid att hitta djur i moln. den finns en hund, en elefant, kingkong och en levande fågel

    SvaraRadera
  3. Ibland är det väldigt bra att göra ingenting, och särskilt i solen :) Önskar åka förbi där en torsdag också. Så fin du är, skorna och kjolen, så ljuvliga...och de där smyckena. Jag har inte unnat mig på så länge, så nu håller det på att gå alldeles överstyr :) Ska visa sen - alla klänningar..ojoj, man har beställt, och snart kommer i. Bara några kilon kvar nu. Har bara gått ner 21 kilo sen förlossningen, fniss - ja, det är alltid så mycket för mig - alla graviditeter..men jag vill alltid ner till absolut trivselvikt igen, alltid tonåring igen :) Fåfängans fyrverkeri! Ja, jag har tur jag har en man som går med på mina inredningsnycker för det mesta!
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag. Lunch tillsammans med syskon är alltid mysigt.
    Kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord