måndag 30 maj 2011

Min grej!

USA är definitivt ytterligheternas land. Massor av dåligt, men massor av bra. Och faktiskt - om jag fick med mig familjen skulle jag nog kunna tänka mig att flytta dit. Inte för evigt, men ett litet tag. För jag har nog en liten illusion om att USA är drömlandet där allt är möjligt. Kanske är det bäst att jag struntar i att flytta dit, för då spräcks nog min drömbubbla.

Kolla in de här dubbeldäckarna som jag hittade här! En liten restaurang och en vintage-klädbutik i Portland. Väldigt USA enligt mig. Och jag älskar det! Helt underbart! Kanske borde jag öppna min butik i en buss istället? Och nöja mig med att åka på semester till det stora landet i väst.
and speaking of double decker buses
top floor
SE 28th
only in portland
top floor
oregon beauty
Alla bilder kommer från Hula seventy.

The American dream.
I just love these buses!

1 kommentar:

  1. Det där är ju strålande! Så smart idé med buss!=) Då får ni en husbil på köpet! Det kanske är bättre att lägga ut pengar på en buss (kan ju vara en liten) än betala dyr hyra för en lokal kanske?! Tycker det är stencoolt=) Kram!

    SvaraRadera

Lämna några små ord