torsdag 12 maj 2011

Nya smycken på lovelychaos.se

Idag har jag lagt in en hel massa smycken på Lovely chaos! Hur fina som helst!
Här är fem av mina favoriter (jag gillar i och för sig allihop, men ibland måste man ju välja...)
Tre gröna ringar! Färgen är perfekt. Och visst är det supersnyggt att de inte är exakt likadana men ändå matchar varndra!?
Jag gillar när det skramlar lite kring handlederna. Dessutom är de här guldiga tunna armbanden hur tjusiga som helst.
Det här blockmönstrade armbandet är superfint på en solbränd handled! Och vet ni vad - det finns två likadana!
Orange är en av mina favoritfärger, så det här träarmbandet kan jag inte motstå...
Riktigt breda armband är alltid coolt och har man som jag ganska breda händer är det här snygga träarmbandet perfekt - det är nämligen töjbart.
Kolla in resten av de nyinkomna smyckena på lovelychaos.se. Klicka på nyheter så kommer du direkt till allt nytt.

News at lovelychaos.se! Lots of lovely jewellery. These are five of my favourites.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord