torsdag 2 juni 2011

Återanvändningsbara kläder

Igårkväll kom sommarvärmen och vi bestämde oss för att grilla tillsammans med fina vänner. Jag tog på mig det här.
animal_t-shirt
En inte alltför ny manchesterkjol som jag har använt hur mycket som helst. Skulle tro att jag köpte den för sisådär 8 år sedan, samma år som vi gifte oss, Fredrik och jag. Till det ett rött barnskärp och en rolig t-shirt med en massa djur och glitter på. Jag tror att den är köpt på Gina Tricot för cirka en femtiolapp.
Hårspännet är mjukt och fint och väldigt gammalt.
Kläder är till för att användas om och om igen!
red_cardigan
När solen gått ner tog jag på mig min röda luvkofta som jag fått av mamma. Hon hade tröttnat på den.
Lillkillen har på sig en t-shirt från Lindex.
Mose har förresten fått anställning som lovely chaos' fotograf.
emeli_mose
outfit
Mose älskar att hitta djuren på den galna t-shirten. Om och om igen. "Kolla mamma, där är bebisfjärilen och där är mammafjärilen och där är pappafjärilen. Ååå så söta!"

Wednesday's outfit. A crazy t-shirt with glitter and hidden animals and an old skirt that I bought 8 years ago (the same year F and I got married).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord