söndag 26 juni 2011

Frukost i morgonsol / stekta ägg och family living

breakfast
egg
Te, knäckebröd, två stekta ägg och nya Family Living. En bra start på dagen skulle jag vilja påstå.
Jag tycker att det är svårt att hitta tidningar, tidskrifter och magasin som håller i längden. Jag tröttnar alltid efter ett par nummer. Säger upp och byter prenumerationer lite hit och dit. Efter sisådär ett halvår eller år kommer jag tillbaka. Liksom snurrar runt. Jag har testat allt från Bang och Ordfront till Elle och Mama.
Men det gör egentligen inte så mycket. Ombyte förnöjer ju.
Och det är trevligt att få lite av varje.
Just nu: DN, Mama och Family Living.
Och några impulsköp då och då.
Vill ha lättsamt och glatt och trevligt just nu (och för det mesta). Plus lite nyttiga dagliga nyheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord