onsdag 22 juni 2011

Jippi, en alldeles egen lokal!

Här flyttar Lovely chaos in i december! Jag är så glad och pirrig och förväntansfull (och lite rädd såklart)! Jag vet inte hur många lokaler jag har tittat på, men den här är definitivt den allra bästa.
Kan ni fatta! En alldeles egen butik i ett helt nybyggt hus. Just nu ser det ju inte mycket ut för världen, men det kommer att bli hur fint som helst. Kontraktet är skrivet, så nu är det bara att vänta på att huset ska bli klart.
la boutique
lokalen
I december (senast januari) får ni ta er en tur till Upplands Väsby och vara med på öppningsdagen.
Overkligt, jättestort och superspännande!

This is going to be my very own boutique! I'm so so happy.

7 kommentarer:

  1. Men iiih, grattis! :D Gud så underbart. Då kommer jag definitivt och hälsar på dig när du fått i ordning. :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Det blir säkert hur bra som helst. Kan inte vänta tills jag får komma och shoppa i din alldeles egna butik!!

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt för dig. Grattis! Då är det några månader med rolig väntan, längtan och förberedelse kvar. Jag kommer gärna på invigningen.

    SvaraRadera
  4. Jätte grattis! Vad roligt att du har hittat en lokal!

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  6. Lycka till Emeli. Det blir säkert en superfin affär. Ha en underbar midsommar. Kram.

    SvaraRadera
  7. Åh, vad roligt! Grattis!

    SvaraRadera

Lämna några små ord