lördag 11 juni 2011

Som jag vill minnas den

Luftrören smälte nästan i värmen idag. Så kändes det i allafall, som om det inte gick att andas ordentligt. Men jag gillar värme och hetta. Luften ska liksom dansa över den svarta asfalten.
Mamma och pappa är på besök och ikväll cyklade vi ner till stranden, köpte pizza och badade. Mitt första dopp utomhus det här året.
beach
Emeli
Det är fint att vara på stranden. Här kan man liksom släppa alla krav på att se fräsch ut... Ingen bryr sig för alla gör likadant. Alla ser olika ut i sina badkläder, samtidigt väldigt lika. Människor som vi är. Några celluliter, ett par valkar, ett gäng ärr, små bristningar och brister och allt vad det kan vara.
Fredrik

Filmen är skakig och inte alls särskilt bra, men jag älskar den. Sommar 2011 som jag ska minnas den!

2 kommentarer:

  1. så mysigt med strandhäng! jag har inte kommit ur huset på ett par dagar, men snart hoppas jag kunna promenera lite till stranden bland annat :)

    SvaraRadera
  2. Hej. Vilken underbar lördagskväll. Sol, värme, bad och pizza på stranden. Vad kan man mer begära?
    Kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord