fredag 3 juni 2011

Vardagspiff

Mose
I går gjorde vi en paj av rabarber från kolonilotten och jordgubbar från frysen. Bara sådär, utan att vi skulle bjuda någon eller fira något speciellt. Vi glömmer det ibland, att piffa upp vanliga vardagen bara vi tre.
rhubarb_and_strawberry_pie
my baby love
Babylove ville bara ha glass och jorgubbar.
pie
Fredrik
Fredrik är en hejare på att äta frukt- och bärpajer. Det är hans grej liksom. Andra kakor och bakverk får jag mest ha för mig själv.
grayish
Fast just den här dagen kände jag mig ganska grå och nere, som man gör ibland. Och det är ju okej det också. Ibland.

3 kommentarer:

  1. Ja kanske måste man låta sig vara det när man är det. Kanske skimrar de dagar som är fina mer då.

    SvaraRadera
  2. ska motivera mitt plugg med rababerpaj i kväll tror jag. Det går trögt lördagmorgon. Kolonilottsgrannarna är så snälla och ger oss.... de ser väl att det behövs ;-)

    SvaraRadera
  3. Rabarberpaj är något av det godaste jag vet, och som tur var blev jag bjuden på en kanongod sådan igår!

    SvaraRadera

Lämna några små ord