söndag 5 juni 2011

Strandhelg

the beach
Lite jobb mycket fritid just nu. Men det är ju helg och vem vet när det blir så här varmt och soligt nästa gång?! När lååånga vintern kommer ångrar man inte att man hängde på stranden ungefär varje dag under sommaren.
stranden
shadow
Fredrik och Mose tog ett dopp. Jag fegade ur. Alldeles för kallt.
Emeli_Fredrik
stranden
Vi lekte lite med min nya kamera. Barnsligt skoj!
emeli
Jag njöt en hel massa av solen i en perfekt prickig solklänning.
Jag älskar att vi har cykelavstånd till flera fina badplatser. Lyx!
stranden
stranden 001
Min lilla älskling.

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt att ha badställe så nära! Det skulle jag verkligen önska mig.

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni haft det i helgen. I morgon ska vi åka till sommarstugan, med fikakorg. Hoppas det soliga vädret består.Kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord