tisdag 14 juni 2011

Candy love / lunch date

love
Hej hej! Fredrik och jag hade lunchdate idag. Vi åt på en restaurang som vi brukade gå till när jag pluggade på Södertörns Högskola. Jag åkte pendeltåg till skolan, men ofta hade vi bara lektioner på förmiddagarna så nästan varje dag hoppade jag av tåget på väg hem och åt lunch med Fredrik.
Vi satt ute och åt idag och pratade om framtiden och drömmar och Moses födelsedag. Fint.
lunch date
Sen gick vi och shoppade födelsedagspresenter till lillkillen. Det blev en drake och en liten uppblåsbar pool. Det är fantastiskt att ha den friheten - att kunna träffas och äta lunch tillsammans en vanlig vardag!
candy love
Jag hade på mig det här. Ett roligt ljusgult linne med fransar och små plastpärlor. Som små godisar ungefär. Till det Miss Sixty-jeans (Miss Sixty-jeans är de enda jeans jag trivs i. Har testat andra, men icke). Dessutom mina "godisarmband" (barn tycker att de ser ut som godisarmband) och min bästa handväska. Och Mohedaskorna, såklart.


Lunch date with Fredrik.

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en lunchdate!

    SvaraRadera
  2. Jösses vad fin du är! gillar hela idén, med armbanden o allt! Mm, det är fint här i norr, men vädret..morr..lite för kallt nu för min smak. Härligt med lunchdate också..gillar sånt verkligen - de få gånger det blir :)
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  3. Hej. Du är verkligen fin Emeli. Mysigt med lunchdate. Kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord