onsdag 31 augusti 2011

5-kronorsbilar

För 5 spänn hittade jag det här tjusiga bilspelet.
bilspel
Det visade sig att Fredrik hade exakt samma när han var liten. Han blev alldeles nostalgisk och lite lycklig verkade det som.
Men det är ju egentligen inte så konstigt, för kolla in snyggbilarna!
bilar av äldre modell
Det var tider det!
För övrigt måste jag nog skaffa ett förråd. Iallafall fram till butiksöppnardagen. Vårt sovrum är nämligen översvämmat med kläder och prylar och igår sa Fredrik att han troligen håller på att bli galen på grund av alla prylar.
Och det är det ju ingen som vill. Att han ska bli galen, alltså.

I bought this car game the other day. Fredrik had exactly the same when he was a kid. Cool cars - don't you think!?

4 kommentarer:

  1. Nej, det är synd om Fredrik blir galen.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hej! Kommer du sälja bilspelet i din butik? Min sambo skulle älska det! Känner igen det där med att ha allt hemma, var likdant innan min butik skulle öppna!! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Emeli / lovely chaos1 september 2011 kl. 14:59

    Sv. Maria:
    ååå, tyvärr. Jag har redan gett dem till sonen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det där kortspelet är superskoj - finns olika sorter (motorcyklar, "racerbilar", m.fl).

    SvaraRadera

Lämna några små ord