lördag 6 augusti 2011

Lördagssummering

Promenad
VECKANS...
fynd:  en röd vintagetermos till min samling (kommer att säljas i butiken i vår!).
dröm: det vanliga - en liten bebis.
filmer: Bridesmaids (jag skrattade hela tiden), Bad teacher, Cars 2, Priest, Something borrowed. Ojdå, det blev visst lite många den här veckan. Men är det semester så är det...
läsning: Tusen små bitar av James Frey. En omläsning. Hade inget nytt, så jag tog en gammal bok i bokhyllan. Ett boktips om du inte har läst den!
ljud: Anna Järvinens "Lilla Anna" och Sommar i P1.
vill ha:  massor av inspiration till att ta tag i saker.
mat: Fredriks kanelbullar. Yummy!
händelse: har blivit faster ännu en gång. Välkommen till världen lilla Allbert.
plats: badberget vid Edsviken. Fredrik och jag hängde där nästan varje dag under vår första sommar tillsammans. Nostalgi!
finaste: rosorna som fortfarande blommar i trädgården.
tråkigaste: tvestjärtarna i bredlådan. Ganska trist med en morgontidning full av äckliga djur.
roligaste: filmen Bridesmaids. Min humor!
känsla: augustikänsla.
jobb: längtar efter att komma igång efter en lååång semester.
kläder: korta kjolar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord