lördag 20 augusti 2011

Lördagssummering

raining
VECKANS...
fynd:  en ostkupa från tradera. Lite liten, men osten blev glad.
dröm: kylig luft, gula löv och solsken.
filmer: tjyvkikade på nya Jane Eyre. Blev lite besviken, men Jane Eyre kommer ändå att ha en speciell plats i mitt hjärta. Kommer gå och se den på bio om någon månad eller så.
läsning: "Jag älskar dig inte" av Christina Stielli. Läs den! Den liksom kryper in under skinnet. Speciellt om du är gift/sambo kan jag tänka mig. Tips från a.m.o. 
ljud: något slags tinnitussus. Skit också!
vill ha:  tid. Ge mig mer tid!
mat: jag hittade surdegsbröd med västerbottenost på Coop! Så himla smidigt och gott! Pålägg och bröd i ett liksom.
händelse: terminens förskolestart. En nervös unge, en nervös mamma.
plats: hemma. Var annars?
finaste: Iris är hemma igen efter sommarlov i Småland. Mysigt med kattassar som trampar runt på täcket.
tråkigaste: jag har blivit döv på ena örat. Någon slags vaxpropp (fräscht!) som inte vill försvinna. Därav tinnitussuset. Att inte höra på ena örat kan göra vem som helst galen.
roligaste: fest!
känsla: förhoppningsfull.
jobb: sålde en supersnygg kjol som jag egentligen hade velat köpa själv. Svårt det där - att låta bli att köpa sånt som jag egentligen ska sälja...
kläder: se bild. Inga mer sandaler för det här året verkar det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord