fredag 12 augusti 2011

Precis före semesterslut

Hej hej!
Emeli
Tillbaka i Stockholm.
Men jag mår fortfarande sådär.
Ändå ser jag fram emot veckan som kommer.
Efter en lååång semester känns det kul att komma igång igen, lägga upp nya kläder och småprylar i butiken och planera den riktiga butiken som öppnar i vinter.
Dessutom har jag en hel massa nya idéer för Lovely chaos och i höst kommer jag att presentera flera nya personer som kommer att sälja Unik Design.
Trots den konstiga huvudvärken som inte vill ge med sig är jag glad, för den här veckan har jag nämligen fått in fler beställningar än någonsin.
Jippi!
Jag tar verkligen ingenting för givet och känner mig så oerhört tacksam för varenda liten framgång.
Nu tar vi helg tycker jag.
Mysig fredagskväll på er allihop.

1 kommentar:

  1. Trist att du inte mår bra, fina. Men skönt att du har en spännande höst och att du ser fram emot den. Själv är jag inte färdig med sommaren, känner jag. Vissa år kan jag vara det, mätt på den. Och belåten. Men inte i år. puss och kram.

    SvaraRadera

Lämna några små ord