måndag 22 augusti 2011

Röd vintage

vintageklänning
Igår: "åå mamma vilket fint skärp och vilken fin klänning. Mamma jag vill klappa dig.", sa min gullunge och tog några bilder.
röd vintage
Jag hade på mig en röd vintageklänning som jag tycker väldigt mycket om.
Tyvärr kan jag inte ta av mig den på egen hand. Alltså väldigt tajt.
photos by Mose

Idag ska jag göra något superkul och spännande! Jag ska till Vårdcentralen och få hörseln tillbaka. Från och med nu älskar jag min fungerande hörsel. Att inte höra på ena örat är inte särskilt häftigt ska ni veta.

2 kommentarer:

  1. Åh gud vilken underbar klänning!
    Du är enormt vacker.

    SvaraRadera
  2. å så fin du var i den klänningen! och vilka fina ord från sonen :)

    jo nu tänkte jag hitta tillbaka till bloggvärlden igen :)

    SvaraRadera

Lämna några små ord