söndag 14 augusti 2011

I morgon

söndag
En fin söndag.
Imorgon börjar allvaret.
Imorgon ska jag sortera, märka och packa om alla kläder som har kommit in till Lovely chaos.
Det är första förskoledagen för Mose på 7 veckor. Ny grupp, nya barn.
Och imorgon ska jag klippa mig.
Jag lovar att jag kommer hem med exakt samma frisyr som ovan.
Bara ca 2 cm kortare.
Jag kommer att drömma om lugg i evigheters evighet.
Feg som jag är.

Det har varit en fin semester på många sätt. En fridfull sommar.
Söndagens kläder: linne från Carlings, underklänning från Gina Tricot, vintagekjol köpt i San Fransisco, tights från Lindex, skor från Inga from Sweden, väska från en mystisk rökelsedoftande butik i Gamla stan i Stockholm.

A lovely Sunday.

2 kommentarer:

  1. Ha det bra i veckan. Börjar också jobba i morgon. Kram.

    SvaraRadera
  2. Emeli / lovely chaos18 augusti 2011 kl. 15:12

    Sv. Rossi:
    Tack tack :)

    SvaraRadera

Lämna några små ord