lördag 27 augusti 2011

Lördagssummering

VECKANS...
fynd:  tre sagoböcker för 99 spänn.
dröm: vill hitta rätt, välja rätt, göra rätt.
filmer: New York, I Love You. Och Stolthet & Fördom för kanske sisådär miljonte gången. Jag sätter alltid på den när jag vill fly en smula från verkligheten.
läsning: mest DN. Har inte hunnit så mycket annat.
ljud: tivoliskrik från Gröna Lund-besöket.
vill ha:  mer tro på mig själv.
mat: ägg. Mättande och gott.
händelse: en helkväll på Hermans med en fin vän.
plats: utomhus. Försöker förlänga sommaren så mycket det går (se bild)
finaste: när Mose sa: "mamma va snygg du är, du är min älskling".
tråkigaste: rastlösheten.
roligaste: barnkalas, prinsesstårtor, godis och miljoner ballonger = glada barn.
känsla: trött. Uttömd.
jobb: ingenting gick riktigt som jag ville. Håller tummarna för nästa vecka.
kläder: nattlinne. Har velar gå runt i nattlinne hela tiden. Men det kan man ju inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord