söndag 21 augusti 2011

Söndagens fina

Det finns så mycket fint att inspireras av! Speciellt dagar då det aldrig slutar regna...
blue bird
Jag älskar de här skorna!
Perfekt klänning från modcloth. Suck.
Jag började följa serien Sex & the city när jag var 19 och bodde i Kalifornien. Familjen som jag bodde hos hade ett enormt tv-rum och en enorm tv. Största tvn jag någonsin sett tror jag. Där satt jag på golvet (de hade ingen soffa i just det rummet), åt american chocolate chip cookies och plöjde avsnitt efter avsnitt. Några år senare köpte jag hela serien på dvd och är fortfarande lika överförtjust.
Snyggare illustrationer får man leta efter.
En så himla fin idé! På k studio kan man beställa kuddar, väskor och tavlor med sin egen lilla familj på! Man får välja bland olika figurer och försöka hitta den som liknar en själv mest. Dessutom kan man lägga till sina husdjur. Vill ha vill ha! (kanske kan man fixa en själv?!)
Armband som ser ut som små godisar finns hos Spanish and Sisters.
Världens gulligaste att-göra-lista kan man hitta hos The small object (ska nog härma och göra egna!)

Hoppas att ni får en fin söndag! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna några små ord