lördag 13 augusti 2011

Lördagssummering


VECKANS...
fynd:  en vit spetskjol på 70-procentsrean i Sävsjö. Ett kap!
dröm: att tjäna lite mer pengar än vad jag gör nu.
filmer: Pippa Lees hemliga liv - inte bra, inte dålig.
läsning: DN, Vetlanda-Posten och Mama.
ljud: tågdunk från ett intercitytåg mellan Nässjö och Stockholm.
vill ha:  godis och sommarvärme.
mat: grillat hos finfina vänner. Och blivit födelsedagsfirad några månader i efterskott. Därav bilden. Mums!
händelse: alla lovely chaos-beställningar som kom in under veckan! Mer än någonsin. Yay!
plats: sommarstugan. Så tyst och fridfullt.
finaste: ett städat vardagsrumsbord. Händer inte så ofta.
tråkigaste: den mystiska huvudvärken som inte vill gå över.
roligaste: när Mose helt plötsligt sa: "Mamma, jag vill ha en iPhone och en dator." Ehh, han är bara fyra!
känsla: trött.
jobb: Måste köpa mer silkespapper att packa ordrar i.
kläder: koftor. Höstvindar.

1 kommentar:

  1. Åh, vad fint att du blev firad igen, och vad gott det såg ut!

    Den här gången skrattade Niklas bara åt mig, förmodligen för att jag kom på mig själv, men det har hänt att han har blivit lite sur för att jag inte bara säger vad jag vill eller menar.

    Bra att du blev glad <3

    kram

    SvaraRadera

Lämna några små ord